Sockerfet, chokladsmal eller... normal?!

Jag tittade pa Supersize vs. Superskinny igar, En tjej pa 23 stone vilket ungefar ar 146 kilo och en kille pa 8 stone vilket ar ca 50 kilo byter dieter under en vecka for att se skillnaden pa deras livstil, naturligtvis ar ingen av dom halsosamma men efter 'bytes' veckan far dom ett 4 veckors program med sunda vanor osv..

Iallafall.. den har kvinnan at totalt 6000 kcal per dag i form av stora engelska frukostar massor med socker i te och kaffe och massor med brod med smor och sylt, Killen daremot som va mager som en sticka at lika illa han om inte varre fast i beetydligt mindre mangd - hans dag inneholl en chokladkaka till frulle, en macka med aggrora till lunch och 2 liter apelsin juice till middag... varje dag! och som ett litet treat efter jobbet kunde han ibland ta en cider.. jag menar hur kan man utsatta sin kropp for sant??? Den feta far ju iaf i sig naringsamnen och vitaminer i all mat hon ater aven om hon kunde dra ner pa vissa saker, men va inneholl hans mat.. choklad och juice!!

Gud ibland kan jag tycka att jag borde ha sundare vanor men jag har ju garanterat en bra mycket battre installning och syn pa mat an dom tva..

Tedags!



Kommentarer
Postat av: Gullhjärtat

Amen guuud det e ju min diet...6000 kcal om dagen självkligt! puss ring snart!

2008-02-20 @ 18:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0