Ah fy...

Jag kanner mig helt sprangfylld nu fast jag inte at speciellt mycket och mest sallad, och dessutom luktar hela jag av pakoras .. inte najs.. men det va helt ok avens fast jag garna hade atit min sallad istallet :)

Ikvall ska K bort o spela golf, det betyder jag jag har lagenheten for mig sjalv och ska gora allt sant som jag inte kan gora nar han ar hemma.. speciellt angaende hans fodelsedag,sa jag ska skriva ut massor med kort sa jag hoppas datorn funkar denna gang och sa ska jag planera och ringa en massa samtal, jag skulle behova aka och shoppa lite grejjer ocksa men det kan handa att K maste ta bilen sa da far det vanta.

Men innan jag far borja festfixandet ska jag arbeta i en timme och 20 min till.. tjoho!

xx


Pakoras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0