Effektivitet

Ja igar morse pa vag hem fran Lauren bestamde jag mig for att efter min bakislunch (McDonalds) inte lyfta ett finger och bara slappa framfor tvn, men sa blev det naturligtvis inte. Jag lyckades hamna ute pa ikea bland svenska bjorkar och varmkorvar och nar jag kom hem borjade jag moblera om. Om ni minns sa har ju varat somvrum varit i det som ar extrarummet men nu ar det andrat.
Sangar, madrasser, byraer, nattduksbord.. allt ar flyttat, fraga mig inte hur jag lyckades eftersom jag va tvungen att montera isar en av sangarna och jag har ju som sagt inte en stark man har att hjalpa mig, men lite ryggont senare va allt flyttat.. och det blev sa mycket battre. Antligen sover vi i 'ratt' sovrum.
Jga invigde det igar kvall och det va riktigt mysigt, det kommer saklart bli annu mysigare nar hjartat kommer hem! :)

Fore
 

Efter
 


Idag ska det stadas, tvattas och fodelsedagsfixas, sondagsgora!
Hors snart.
xx

Kommentarer
Postat av: Karin

Men babe vad duktig du e! Hur fasen orkade du allt det själv? Ska jag få sova i den fina vita sängen? Ser hur mysigt ut som helst ju! :) Nu e jag nervös ska du veta, tell u allt sen :) Planera på nu o gör det bra ;) Love u loads, puss puss

2008-07-13 @ 16:50:11
URL: http://sessankarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0