Glasogonorm

Jag hade tid hos kara optikern imorse da jag varit valdigt 'trott' i ogonen pa sistone, och gissa vad..... jag behover glasogon...???!!

Jag som alltid gatt i tron om att jag har perfekt syn, fast sist jag kollade var val i lagskolan nan gang nar man fick sta framfor en tavla med en massa bokstaver i olika storlekar och lasa uppifran och ned, detta va lite mer ingaende dock och tydligen hade jag inte sa perfekta ogon som jag trodde.


Jag vet ju inget om det har med att vara narsynt,langsynt, trangsynt osv.... men jag behover dom bara nar jag jobbar, kollar tv, laser och kor bil nar det ar morkt etc..

Jag valde iaf glajjer direkt nar jag anda va dar, pang-pris hade dom sa jag fick 2 par brills till priset av 1.. inte illa, sa det blev ett par svarta 'normala' och ett par crazy lila, fast dom ar inte sa crazy som man kan tro, men trevligt med 2 olika farger sa man kan variera sig, jag ska forsoka ta bild ikvall sa ni far se, jag far hamta dom efter jobbet redan.


Jag hoppas K gillar dom, det kanns ju lite ovant maste jag saga, men jag far lyssna pa "Bakom mina sol(las)glasogon, kan jag va mig sjalv" sa kanske jag vanjer mig snabbare.


Full rulle har det varit i dag sa nu ska jag antranga mig sista halvtimmen innan hemgang.

Adjo

xx


Kommentarer
Postat av: Ebba

Men! Vad fin du kommer att vara i brillor! Du kommer ju att se ännu mer seriös och vuxen ut! Bingo!!!!



PUSS

2008-07-14 @ 16:44:16
Postat av: Pappan

Hej stumpan! Va du kommer att se bra UT i brillor, men frågan hur länge partyprinsessan kommer att få behålla dom?? Du får väl skaffa ett par av gummi.

Själv ser jag ju perfekt, så det är väl hjärnan du fått från mej.

Pussokram från pappa, hälsa K

2008-07-14 @ 17:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0