Godmorgon

.. eller god formiddag-snart lunch kanske jag ska saga.
Igar kvall blev det gymet, Body Attack, skulle aven gatt pa Conditioning som ar direkt efter men jag va helt slut, orkade inte lyfta ett finger, sa jag akte hem och fick god middag av sambo, Rib Eye stek med avocadosallad.. mmmm.
Efter det akte vi och shoppad lite grejjer pa Tesco och Asda, kopte glass pa McDonalds, parkerade i mysiga regnet och tittade pa Dragonsden.. sa mysigt :) Jag alskar nar man hor regnet mot taket, kanns som man ar ute och campar :)



Sen somnade jag gott och vaknade av att det va harliga fredag.
Idag ska jag vara organiserad och jobba flitigt (sa snat jag bloggat klart) sa jag kan aka hem i tid och njuta av underbar helg, imorgon blir det ju myskvall med min alskling och fira att vi varit kara i ett ar :) ah jag hoppas att det blir manga manga fler underbara ar tillsammans :)



xxx



Kommentarer
Postat av: Solli

mums med glass!

ha en skön kväll!

2008-07-04 @ 19:55:27
URL: http://metrobloggen.se/solli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0