Halsbranna

Grillkvallen igar va helt grymt kul, har nog inte skrattat sa mycket pa lange... kl 1 hade jag fatt halsbranna av allt garvande sa da gav jag upp och gick till sangs.

K ringde for en stund sen, finaste finaste pojkvan, han var ju tvungen att aka till Frankrike igar till en av batarna, tydligen seglar dom nu och da har dom inte sa bra mottagning sa det kan droja till mandag innan vi ka prata igen.. :(
MEN han tror att han kanske kan komma hem pa torsdag eller fredag sa jag hallar alla tummar.

Och det betyder ju att jag kan pyssla med en massa fodelsedagsfix medans han ar borta, det ar nog iof den enda bra grejjen med att vi inte ar tillsammans, nu ska jag fixa naglarna och kolla Gossip girl, sen far vi se vad som hander ikvall.

Hoppas ni har en trevlig lordag!
xxx

Kommentarer
Postat av: Karin Gullhöna

Hej babe, jag vet visst är det underbart?!! Jag e alldeles lycklig o förvirrad på samma gång :)

Stackars dig som e utan Spenny en hel vecka, men du tänk på mig då... :( Planera en grym fest nu babo när du kan, hur det gick det med svordomstischan förresten? haha grym ide´!!

Love u loads vi ses snaaaart! :) puss puss

2008-07-12 @ 21:30:45
URL: http://sessankarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0