Hej hopp harlig onsdag!

Vad det har blivit daligt med bloggen, men har man fullt os hela tiden sa finns det liksom inte tid, jag ska forsoka hinna med en uppdatering ikvall av var underbara helg som inte kunde blivit ett battre 30ars firande.. perfekt!


Jobbet ar seeeegt och jag vill bara hem och mysa och pyssla... trots att min alskling ar i Danmark for tillfallet... buhu... men det gar bra.

Jag har ju fortfarande en present kvar som han ska fa som jag inte hunnit klart med.. fotoalbumet.. sa jag skriver ut kort som en galning pa kvallarna. Och det ar nastan men bara nastan bra att han ar borta sa jag kan gora klart :)


Sotaste underbaraste Karin Gulhona verkade trivas och jag ar sa glad att hon hade kul, jag hade sjukt kul och kan knappt vanta tills vi ska hem i Augusti och saklart tills nasta gang hon kommer hit.


Nu ar det tedags!

xxx


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAAA Pullis,

Vad bra att det gick som smort i helgen. Ser mycket framemot bilderna!



Puss

2008-07-30 @ 18:33:12
Postat av: Gullhönan

Ha ha pullan, vilken underbar bild! Va det där på fredags lunchen va?

2008-07-30 @ 19:12:04
URL: http://sessankarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0