Hej

Ja, blogga pa jobbtid hinns inte riktigt med just nu, och nu nar jag dessutom har fatt konkurrens av min egna sotaste gullhona maste jag kanske skarpa mig.. ;)

Ah jag langtar sa tills hon kommer, maj va sist vi traffades och da blev vi fulla som stryk och minns inte sa mycket av det hela, men nu daremot ar hon min i hela 5 dagar och en natt, som vi ska ha kul.

Just tillbaka fran lunch, tror jag borjade med detta inlagg kl 11 och nu ar klockan snart  3.. jisses.

Jaja.. tillbaka, Karin kommer om exakt 13 dagar.. det ska bli grymt, som jag saknar henne, jag onskar sa att vi kunde ses lite oftare, men som hon sa i sitt fina inlagg, varje gang vi ses kanns det som att det va igar, vi kan verkligen prata om ALLT och inget har liksom andrats sen forra gangen. Det ar det som ar sa underbart att veta, att var vi an bor, hur sallan vi an ses och oberoenda av vad som hander i var liv runt omkring sa ar allt likadant nar vi traffas, hon finns alltid dar och kommer alltid att gora, samma underbara Karin!!

K spelar golf nu pa eftermiddagen, man kan ju undra om han verkligen jobbar har pa kontoret fortfarande.. jag tycker han spelar golf (pa jobbtid) bade var och varannan dag! Men men.. vi ses ju ikvall runt 8 for nagra timmars pussande och kramande innan hans flyg lyfter imorgon bitti.. :(

Nae gud, nu maste jag fortsatta jobba om jag ska kunna ta ledigt halva dagen imorgon, for da ska jag sitta pa Laurens altan med en kall ol i handen nar kl ar senast 14.00!!

Vi kanske hors ikvall efter gymet!
Puss o Hej
xxx


Kommentarer
Postat av: ewa sundberg

jag har undrat vad du håller på med, du skriver ju inget. Har K och Du fallit offer för staädmani ??? men det kan väl inte vara möjligt! Vi har sol och värme dygnet runt och sovrummet är som en bastu. Har just nu varit ut och målat ytterdörren i rött, så fint det blev. Undrar om Beckhams fru gör sånt! Nyss talat med din far ,han mår bra som det synes, och Alina har gjort hål i öronen, så läskigt. Vi mår bra och pysslar i trädgården. Nu ska vi efter underbara kräftor ta en kaffe latte, vi har druckit vin i solen och jag har rusat 5 km. puss farmor och sören . vad härligt att ses i augusti !!!

2008-07-30 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0