I'm back!

Ja nu ar jag tillbaka, forra veckan va lite for hektisk och sen har jag bara njutit av helgen sa det har inte blivit mycket till att uppdatera.

Men... nu ar min kara kollega tillbaka och allt ar som vanligt igen.


Fredagen bestod av irlandska toner pa puben O'Neills och Tara's avskedsfest, valdigt lyckad kvall, Lauren sjong for fulla halsar med bandet som spelade.. hon ar grym.. vi kakade och vi drack och vi dansade och vi sjong.

Lordagen spenderade jag och hjartat i sangen halva dagen innan vi kunde forflytta oss till soffan. Jag akte in for och jobba lite pa eftermiddagen och sen hade vi myskvall  med vin, nachos och massor med vanner avsnitt.


Igar akte vi in till stan, jag shoppade fodelsedags grejjer i smyg, K kopte massor med nya klader och sa tog vi en fika pa Costa innan vi akte hem. Jag lyckades rensa/stada hela min garderob vilket tog mig nastan 6 timmar totalt, men fint blev det.. oj sa organiserat. Sen fick jag varldens godaste sallad till middag med roast chicken som legat i chilli/ingerfara/vitlok/basilika/citron marinad under dagen.. mmmm vilket jag aven har till lunch idag, kan knappt vanta :)



Imorse vaknade jag sa latt, som jag langtat efter denna vecka.
Imorgon har jag middag med tjejerna hemma hos Lauren, onsdag ska jag traffa Anna for en kopp te.. vi har inte setts pa evigheter sa det ar verkligen pa tiden, efter det ska jag hamta sotaste Karin pa flygplatsen runt midnatt.. det ska bli underbart att fa ha henne har i hela 5 dagar.
Torsdag jobbar jag bara halvdag sen borjar helgen och partyt... bring it on!!!!!!


Nu ska jag tillbaka till verkligheten for ett tag.. jobb jobb jobb!

Ajokens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0