Loppis

Solen skiner fortfarande.. tanka sig.. och det ar bara 10 min kvar till hemgang, vi ska aka hem kl 5 sharp idag hoppas jag, mandagar vill man inte stanna langre an man maste, och speciellt inte nar solen hittat Glasgow for en gangs skull.

Karin gullhona - hittade du nagot fint pa loppis forresten?

Jag hade garna gatt pa loppis idag, men jag vet inte riktigt var man kan hitta loppisar har borta, har iof inte letat sa dar varst mycket men det vore ju roligt och ga nan gang, vem vet va Glasgowborna har samlat for skrap i sina dar?

Ja nu ar det mindre an 10 min kvar.. trevligt, jag hoppas kocken lagar nat gott till mig ikvall, jag ar sugen pa spagetti och kottfarssas, fast da blir det jag som far sta vid spisen, sa jag ska nog be om nat mer avancerat ;)

Vi kanske hors ikvall! Pa aterseende!
xxx


Kommentarer
Postat av: Karin Gullhöna

Ja OM jag hittade mycket fint, helt galna grejjer som en underbar gamal jordglob bland annat så nu vet jag exakt hur det ser ut vägen jag ska flyga! (igen :)

O har hittat blåsan till festen nu! HOHO!! =)

Puss my love!

2008-07-09 @ 18:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0