Lordag

Klockan ar snart 3 och jag har inte gjort ett dyft forutom att ha huvudvark, ata frulle, kollat Wimbledon, lagat min klanning jag ska ha ikvall och strykit den. Jag har inte ens borstat tanderna an... illa.
Jag som skulle vara pa gymet kl 11.. jag far ta det imorgon istallet, K akte ivag 10 imorse for golf, stackars.. for det regnar ute, vilket gor att jag annu mindre vill GA till gymet eftersom K har bilen.

Igar hade vi en underbar kvall, vi akte till Burnbrae och satte oss ute i solen med ett glas vin, vi fick sallskap av Isla som suktade efter var Antipasti och sen traffade K nagra gubbar fran golfen som vi satt och pratade med till klockan ett, vi tog en massa roliga bilder, en ser ni har, mittenbilden, det ser ut som iphonen ar lika stor som K's huvud och vi skrattade lange at detta, vinet kan iof ha varit en hjalpande faktor :)

  

Ikvall iallafall ska jag till hemlig destination och ata gott med min underbaraste och mysa hela kvallen, det ser jag fram emot, skorna ar puttsade och klanningen struken och nu ar det bara jag som ska bli vacker..

Min 1-ars 'present' till K ligger och vantar har hemma, jag ska visa er sen nar han fatt den, den ar ganska sot :)
En choklad 'platta' som man far valja va det ska sta pa.



Bilder kommer som sagt, nu ska jag gora ett ryck i kragen!
Hoppas ni har en trevlig lordag och forhoppningsvis mer sol an det ar har.
xx

Kommentarer
Postat av: Solli

godmorgon!

låter som om du haft det skoj igår!

ha en underbar söndag!

2008-07-06 @ 09:58:00
URL: http://metrobloggen.se/solli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0