Lovely Wednesday!

Harliga onsdag ar har, jag ar ju ett fan av onsdagar men idag ar det en extra bra onsdag.

For idag kommer hjartat hem :) wiiihooooo antligen! Jag har langtat som en galning. Fast jag har inte hort nagot av dom sen i mandags och jag kan fortfarande inte komma fram pa hans mobil men han ringer nog nar dom kommer in mot land igen och telefonerna funkar.


Jag har ju iaf lyckats skapa ett jack i den vita sovrumsdorren nar jag konkade mobler, och jag har ju inget vit farg, sa jag tankte att jag kor med tip-ex, funkar det tror ni, kan man mala over med tip-ex, eller far man dask pa fingrarna da? Jag hade ju tankte dolja mitt brott innan alskling kommer hem och planerar att inte namna nagot ;)


Idag har jag dom lila glasogonen, jag tror jag gillar dom lite mer an dom svarta, bade formen och fargen, fast det ar fortfarande lika irriterande men jag hardar ut, nagon som vet hur lang tid det tar innan nasan slutar protestera och ger med sig?


Gjorde min dagliga grot imorse och hallde i mjolk som va gammal... sa irriterande.. sa det va bara att slanga, sa nu ska jag snart ga ner och ata Weetabix med banan istallet och sa ska jag kopa mjolk pa vagen hem :) silly porridge!


Arbeta kanske man ska gora idag ocksa.. pa aterseende!

xxx


Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Hej hoppas du får en nice dag!

2008-07-16 @ 11:43:32
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: ewa sundberg

herregud gullet ,en liten skråma i dörren är väl inget, tippex funkar . det är värre här när man ska förklara varför huset inte står på den plats som det stod på sist och dessutom har en annan färg . izak och jenny har varit här i helgen och mått gott !!! puss farmor

2008-07-20 @ 19:49:49
Postat av: ewa sundberg

2008-07-20 @ 19:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0