Lovely Wednesday

Ja onsdagar ar ju som sagt bra dagar, nu har man komit en bit in i veckan och man har bara det roliga kvar att se fram emot... helg :)

Tyvarr maste hjartat aka bort imorgon i nastan 2 veckor.. suck... jobb jobb jobb... kan dom inte valja nagon annan?!
Jag gillar inte att laga mat sjalv (eller rattare sagt behova laga mat), jag gillar inte heller att jag maste ga och lagga mig sjalv och vakna upp sjalv varje morgon.. I NASTAN 2 VECKOR!!!!! Jag vet hur det kommer bli, jag svalter hellre an lagar mat for det ar varken kul att laga den ELLER ata sjalv och vem ska jag nu titta pa Big Cat Diary med :(

Jag ska iof inte klaga jag far se det fran den positiva sidan, jag har ju kylen full med mat, en fulltankad bil, hela stora sangen for mig sjalv och jag kan titta pa precis vad jag vill pa tv.......
...fast jag har nog hellre sallskap faktiskt, bade i kylen, i bilen, i sangen och framfor tvn.. men men jobb ar jobb.

Vi ska iallafall skrota var staderska, jag tycker inte hon stadar ordentligt, i borjan missade hon en lampa har och en fonsterbrada dar sa vi tankte att hon kanske inte hinner med allt, sa vi bad henne att strunta i att dammsuga, men varje gang vi kommer hem, aven igar, ar det dammsuget iaf men fortfarande minst EN grej som ar 'glomd'...?
Hur svart kan det vara?

Gud va jag har gnallt i det har inlagget, sorry, det blir nog mer positivt efter jag fatt i mig frullen..
xxx



Var staderska kan INTE damma och dammsuga samtidigt!

Kommentarer
Postat av: Karin Gullhöna

Pullan städerska??!! Vafan e det su håller hemligt ;) soooom jag ska skita ner hos er då! mohahahah! du pullan kolla in på min blogg då! den e piiiiinfärsk o innehåller åä och ö hihi! Puss my love

2008-07-09 @ 22:41:34
URL: http://sessankarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0