Mandag

God morgon,

Nu sitter jag och ater min goda grot, ja alskar grot.. alla sorter, fast jag ater mest havregryn, men mannagryn ar inte dumt och risgryn blir det alltid till jul... mmm.

Ja idag ligger val halften av alla britter och sussar fortfarande eftersom det Bank Holiday, fast det kanns bra att vara uppe och redo for jobbet, vi far ju gratis lunch och sa far vi sluta 4 och dessutom en extra ledig dag i framtiden, sa det ar inte alls sa tokigt.

Min tredje morgon utan alskling och vi har inte kunnat prata med varandra sen lordags lunch :( inte kul.. men jag hoppas dom kommer narmare kusten snart sa dom far mottagning.. min fina sjoman, han ar sa duktig!!

Hors igen pa jobbet!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0