Ovant

Ja det ar ovant, liksom nagot I vagen hela tiden kanns det som fast jag ser ju verkligen bra UT som pappa sa :)


Lunchen ar avklarad och manga fragar om min glasogon, fast dom flesta tycker att dom ar fina vilket ar bra, jag tycker ocksa dom ar fina och hoppas jag vanjer mig vid ha stora ramar runt ogonen, jag ser ju battre UT som pappa sa men samre runtomkring, som en hast med skygglappar ungefar.. sa kanns det!


Tack snalla Ebba, for en sa fin kommentar :)  jag kanner mig nasta lite smartare nu ocksa.. tank om glajjer kunde komma med inbyggd kunskap, fast jag har ju som sagt arvt pappas hjarna sa det ar inte mycket som behover uppdateras dar, fast tyvarr har jag ju arvt hans fotter ocksa men det ar en annan historia.


En 22:a fran maskinen har jag ocksa hunnit sluka nu liksom skottska jordgubbar till efterratt.. smarrigt varre, Karin har ju lovat att ta med svenska jordgubbar nar hon kommer nasta vecka sa vi kan se vilka som ar godast... Sol vs. Regn? Vad gillar gubbarna bast?


Dags att aterga.. men jag aterkommer snart!

xxx


Kommentarer
Postat av: pappa

Du ser ju riktigt bildad ut!

Kom bara ihåg att när K kommer hem, så är det inte bara att kasta sig i famnen på varandra, som förut! Nej, först måste brillorna vikas ihop och läggas i fodralet. Ungefär som att använda kådis, fast tvärs om.

Love you! Kram pappa

2008-07-16 @ 18:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0