Sa har ser det ut!


 
 
Lila vs. svart

Sa har ser jag ut som glasogonorm - sorry for lite suddiga bilder.. pa den ena kan ni ocksa se min vackra vackra ring jag fick av K, detta ar tyvarr den basta bild jag kan fa - men hey tva accessoarer i en small! :)

Fast det ar ovant maste jag saga, kanns inte riktigt som jag, men jag blir nog van snart.


Nu ar det dags for middag, lite sent men jag har pratat med min fina sjoman hela kvallen som ar ute pa dom sju haven, och han tror att han kan komma hem pa onsdag.. wihoooo :)

Nu ska det atas!
Adjo
xx



Kommentarer
Postat av: Karin Gullhöna

Men gud du ser ut som en sexig sekreterare pullan :)Gud va jag längtar efter dig nu! Nu e det bara 8 dagar kvar!! Börja klippa o klistra med kollaget nu! Puss puss my Love

2008-07-15 @ 09:39:11
URL: http://sessankarin.blogg.se/
Postat av: Ebba

Shit va fint!

2008-07-15 @ 13:16:26
Postat av: Fabulous Fia

Vad fin du blev i glasögonen! Verkligen superfin :)Spännande det där vad lite man vet om sin egen syn :P sist jag kollade var väl i lågstadiet i skolan..hehe Jaja hur som helst, du passa väldigt bra i glasögon :)

Puss å kram Fia

2008-07-23 @ 13:38:50
URL: http://fiawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0