Sommar????? Vart???

Harliga mandag, molnen ligger tunga och det ar hela 16 grader ute hahaha..  vilken sommar alltsa, det ar ju sa man blir bortskamd???!!!!!

Jaja.. jag har ju numer en ring som blandar mig sa det kanns ju nastan som att det ar sol iallafall ;)


Idag ar bilen inne pa MOT, alltsa besiktning, och tydligen behovde den nya dack.. tack o lov att det inte ar min bil haha.. dack ar inte billiga.

Annars hander inte sa mycket idag, jag ska tvatta en maskin nar jag kommer hem, det ar nog tyvarr sa spannande som det kommer bli.


Jag kopte iaf 2 nya resvaskor igar, max storleken for handbaggage, sa jag kan fylla dom med kaviar och knackebrod fran Sverige och saklart en massa tapas, flamenco kjolar och kanske aven en spanjor fran staden som borjar pa B som ligger i landet nedanfor Frankrike nar vi aker dit  :)


Bara 44 dagar kvar till semester idag tjoho..


Nu ar det snart lunchtime..


En spanjor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0