Te

Nu har jag gjort mig en kopp te.. vilken dag.. som vanligt pa fredagar blir det trassel i sista  minuten, men inget jag kan gora forran mandag sa jag tror nog jag kan ga hem i tid idag iaf :)
Lite shopping blev det, men bara lite smagrejjer, en rolig sak at K har jag kopt som jag ska visa sen, men han maste fa den forst sa han inte tjuvkikar.

Solen har letat sig fram nu och det ar riktgt varmt och skont, jag hoppas det haller i sig sa ska vi ta oss till en Beer Garden ikvall och mysa, mmm.. ett kallt glas vin i solen hade inte varit dumt.. happy Friday! :)

Men forst ar det nagon timmes jobb kvar att gora...
Hoppas ni har en fantastisk fredag med sol och varme!


Beer garden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0