Traningstisdag

Ja idag ar det dags for gymet, jag langtar faktiskt, lyckades ju inte ens pallra mig dit under helgen sa det ska bli skont och kora lite kondition och styrka idag.

Solen skymtar idag ocksa, helt fantastiskt, for pa fredag ska jag pa BBQ sa jag hoppas det haller i sig tills dess, vem vill grilla burgare och dricka kall ol i regnskurar liksom..?!

Den har veckan maste jag aven:
1. Bestalla en T-shirt till hjartats 30ars dag
2. Ringa dom 2 barerna vi ska till och reservera plats
3. Byta GP, alltsa min doktor, eftersom jag flyttat for... ca 8 manader sedan!!
4. och sa maste jag anmala mig till en tandlakare, jag har bott har i over 2 ar nu och ar faktiskt inte varit till nagon an.. skamligt!

Dessutom fick jag ett ryck nu och vill byta sovrum, vi sover ju i det sa kallade 'gastrummet' och inte i master bedroom dar vi har en en-suit, vet inte varfor faktiskt det har nog bara blivit sa, men nu har vi ju inrett vart rum 'gastrummet' i nya fina mobler osv som passar den formen pa rum och inte master bedroom, sa ska vi nu byta sa kan jag flytta allt utom en byra som ar forstor vilket forstor hela grejjen.. gud va jobbigt... jag vill ju andra NU! Jag alskar att moblera om ;)

Jag ska klura pa det under lunchen, jag vagrar iallafall att byta sang, for den vi har nu ar sa fin och sa himla skon!

xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0