Sondag

Sondag ar har och helgen ar snart over, men vilken underbar helg det har varit.
Fredagen vet ni ju om, bilder kommer i det inlagget, igar va vi ju till hemlig destination som visade sig vara Rococo, en valdigt fin restaurang har i Glasgow, dom har precis flyttat till ett nytt stalle och det va verkligen superfint, kan verkligen rekommendera om nagon skulle ha chansen att ga dit. 

Lordagsklar
  

Jag fick iaf en valdigt fin present av min underbara pojkvan och jag som bara kopte choklad haha.. nar jag kom tillbaka fran 'the ladies' lag det ett litet litet paket under min servett, dar i en liten box lag det en jattevacker vacker ring i platinum med 17 sma diamanter och sa har han graverat in A.B  07.07.07  K.F  innuti, datumet ar dagen da allting borjade och det betyder sa mycket... och... ringen ar for hogerhanden sa ni inte far for er nagot annat ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen, aka till HM snabbt och byte lite grejjer och sen ska jag hem och ha mysdag.. massor med filmer, popcorn och mys i soffan star pa schemat.

Bilder kommer efter shoppingturen.. sorry att jag ar seg.
Hors snart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHHHHHHH Pullis,

vad gulli han e =D Hur känns det? Snabbt upp med bild!!!!



Puss

2008-07-06 @ 16:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0