Dan fore midsommarafton!

Idag ar det torsdag vilket betyder att det ar underbara midsommarafton imorgon, och dom flesta av er dar hemma far vara lediga. Jag jobbar imorgon men jag ska baka en tarta i kvall coh fira med den pa jobbet imorgon.. mums.. jordgubbstarta slart allt. Sen har jag printat ut en fin midsommarstang ocksa som jag ska tejpa upp har pa mitt skrivbord, blir jag riktigt excalterad kanske jag kor ringdanslektion pa lunchen. Jag alskar hogtider, jag onskar jag kunde ha langbord fullproppad med svenska godsaker, goda sommartartor, flaggor, midsommarstanger och underbara vanner runtomkring mig, och en och annan nubbe saklart och nagra snapsvisor pa det :)


Inte mycket till sommar har just nu.. regnet oser ner och stackars alskling ar ute och spelar golf hela dan.. hua.

Jag ar tack o lov inne och sitter och vantar pa min goda wok till lunch som kocken lagade igar, som vi at medans vi tittade pa pinsamma fotbollen, gud vilket daligt spel, jag va laddad med sverige troja, alskling va laddad med sverige troja, vinet i hogsta hugg satt vi dar och vantade pa vinst.. men icke.. ja la vackert tillbaka lilla trojan i garderoben och hoppas jag far damma av den igen om 2 ar.. sa nu hejjar jag pa Spanien istallet.. dels pga min lilla connection jag har med landet, dels min atra efter delikata tapas och dels for att jag ska dit pa liten semester i sommar, jag kan ju dessutom nagra ord pa spanska.


Vad ska ni gora pa midsommar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0