Haagen-Dazs 2 for £3 - vilket kap!

Idag har vi kommit halvvags, bara torsdag och fredag och sen ar det helg igen.. gud va veckorna gar fort. Och pa sondag kommer Kenny antligen hem.. Dessa 3 dagar har kants som en evighet.

Lunchen idag ar fetaost fyllda biffar med sallad vilket ska bli smarrigt, efter jobbet ska jag till gymet med ebba igen och sen ska vi hem och ata hederlig svensk falukorv.. blommig dessutom.. jag verkligen langtar!


Ebba foljde med mig hem igar och kakade lite middag, at Haagen-Dazs till efteratt och kollade pa Friends, sen tittade vi lite mer pa hemsidan med alla bristningsmagar och jag har nu officielt bestamt mig for att aldrig skaffa barn.. jo kanske i framtiden, fast jag langtar ju inte direkt efter den dar traumatiska upplevelsen.. usch! Det blir adoption for mig!


Jag maste borja planera mitt paskfirande for nasta helg, vad kan man tankas behova?

Jag maste ju pynta lite och laga massor med god paskmat... mmmm jag langtar! Synd att jag inte kan komma hem.


Nu ar det dags att skriva ihop nagra kontract som jag maste skicka ivag innan jag gar pa lunch.


Ta

x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0