Harliga laaangfredag!

Laaaaaangfredag ar det idag, sitter pa jobbet och solen skiner utanfor, typiskt, dagar som denna vill man vara ledig och ta bilen pa en liten utflykt med kaffe i termosen... mys!

Fast jobbet ar ok, valdigt lugnt och skont och man far mycket gjort, sitter och lyssnar pa radion med en kopp te sa det ar inte sa dumt.

Har kommer lite bilder:


Idag pa morgonen pa vag till jobbet va det sa har fint vader!

image18

image19

Kocken lagade middag igar - varldens godaste angade lax med champ och sparris.

image17

Mina fina nya skor fran Nine West som jag ska spatsera runt i ikvall.

image11

Fick en Lindt Gold Bunny av Mhairi i morse, den ska jag snaska i mig.. imorgon kanske.
image16


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0