I morse...

.... vaknade jag ratt sa pigg runt halv sju nar alarmet ringde, vanligtvis brukar jag automatiskt snooza i 45 min utan att ens veta av det, men kvart i 7 studdsade jag upp, in i duschen, korde hela raka och peela kroppen grejjen, kakade smarrig frulle och gjorde mig iordning, naturligtvis blev jag sen iaf av nan konstig anledning och nar vi skulle aka sag vi ett stort paket utanfor dorren.. Kennys nya golfbag.. sa vi blev annu lite senare.

Vi kommer alltid till jobbet runt 08.59 vilket inte ar sa bra sa vi har som ny regel att aka hemifran 08.10 vilket gick sadar haha


Hittils har jag iaf hunnit med att dricka en kopp te, ata ett apple och ett plommon och sa har jag arbetat saklart, sjoman hit och sjoman dit, och batar lite overallt. Snart ska jag ga ner och ata lunch, jag gjorde en skitgo sallad imorse med kyckling sa jag langtar som en tok.



Ikvall ska vi ha fotbolls kvall, Kennys lag.. som ligger honom valdigt varm om hjartat, nastan mer an vad jag gor, spelar ikvall. Vi blev erbjudna biljetter av jobbet men ingen av oss kanner for att ga sa nu ska vi tydligen stanna hemma och dricka vin istallet, for ovanlighetens skull!

Imorgon eller kanske lordag ska jag ovsloja en hemlis.. oj oj sa spannande!

 


Tjingelingsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0