Idag ar det muggknyckar tisdag!

Kom ivag till gymet igar med Ebba vilket va skont, jag har verkligen inte tranat pa evigheter, korde lite test av alla maskiner sa det blev inte inriktning av muskelgrupper denna gang, men det kan jag borja med imorgon, da ska jag fa mitt personliga program ocksa hoppas jag.

Sen akte vi hem och titta pa Fried Green Tomatoes och drack te med shortbread och malade naglarna, hur mysigt som helst.. tack hona pona for sallskapet!!

Kom inte i sang forran kl 1, samma som sondag kvall, sa imorse kande jag mig som en dod sal, kunde helt enkelt inte vakna, va tvungen att dricka tva koppar kaffe pa jobbet for o vakna och jag dricker ju nastan bara te nufortiden. Forresten sa har en av tjejerna lagt vantarna pa en av mina temuggar sa imorse knyckte jag tillbaka den moooahhahhaha... sa nu far hon anvanda en ful mugg och jag har tva fina.. moaaahhahhahaa!!!!


Ebba skickade den har lanken till mig (titta pa alla bilder pa magarna)- snacka om effectivt preventivmedel.. hua!!

http://www.theshapeofamother.com/


Jag haller forresten pa och dor av saknad, och det hjalper inte att jag fick varldens finaste meddelande igar, jag kan inte saga vad han skrev men det va underbara ord som far mig att langta till allt vi har framfor oss..


Idag skiner solen och jag ska bara mysa hela dagen, har en god sallad med sweet chilli lax till lunch och idag kan inga gnalliga sjoman fa mig pa daligt humor.. Jag alskar tisdagar, jag alskar Kenny och jag alskar mitt underbara liv!


Puss o hej - jag alskar ocksa leverpastej.. med gurka!

xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0