Jag har tva hjartan!

Middagen ar slukad, en appelpajsbit ocksa, jag har tittat pa Hairspray fast somnade efter 20 min sa jag maste nog se den igen. En tvatt ska hangas och sen ska jag gora mig en kopp te och krypa ner i sangen och lasa min bok. Har precis pratat klart med gullhjartat som inte kommer snusa sott bredvid mig inatt.. inatt ar det bara Apan o jag.

Han berattade just att han har hittat ett perfekt resmal for i sommar/host, vi hade pratat om att aka till Mexiko, Cuba eller Dominikanska men tydligen har han andra planer nu som e hemliga, han e sa sot, planerar och fixar, sa det blir intressant att se vart jag hamnar. Sen har vi pratat om att aka tillbaka till New York snart igen och jag hoppas hoppas att vi kan gora det, vi langtar tillbaka sa mycket, det va den mest fantastiska semestern nagonsin.

Puss puss pa mitt hjarta!
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0