Mandag

Nu ar det ater mandag igen, mitt bloggande under helgen gick inte sa bra, skrev flera langa inlagg som inte ville sparas sa jag gav upp.
Mysig helg iaf, drinkar i fredags pa The Loft och Oran Mor, paket fran asos pa lordag morgon, friends maraton, arenden, lunch, rugby som scotland vann over england - valdigt populart har borta, och sen lugn myskvall eftersom K skulle upp kl 3 nasta morgon och aka till Portugal. Sondagen akte jag till mitt nya gym (som verkligen kanns battre an det forra) pa mrogonen for induction, fick mitt nya kort som jag ska anvanda flitigt och en vaska med prylar i, ut till Dobbies en snabbis, hem och duscha, hmata anna for te och scone, till asda och handla mat och sen hem och ata lite middag (i min ensamhet) tvatta lite och mysa i soffan med te.

Nu ar det snart lunchdags - idag blir det skinka och feta sallad.. mums!
Ikvall ska jag o ebba till gymet och anstranga oss lite hoppas jag, sen ska vi hem och titta pa tjejfilm och mala naglarna och dricka te, ska bli mysigt :)

Nu kurrar magen - hej svejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0