Mmmmmm...

Lasagne lunch va inte dumt.. smaskigt.

Jag kopte ju saklart 'chokladbollar' nar jag var pa Ikea i lordags sa dom har jag med mig idag och ska bjuda pa till eftermiddagste.

Idag skiner solen glatt, konstigt vader har, igar va det snostorm hela dagen o snorkallt och idag ar det var igen... ojoj.

Fick just reda pa att jag ska ner till London den 11 april och titta pa London Marathon, vi har en kompis dar nere som ska springa sa vi ska hejja pa henne, da kan det ju om vi har tur, vara riktigt fint vader. Ska bli valdigt roligt, senaste gangerna jag har varit dar har det ju inte varit nagon tid for shopping direkt, det ska det bli andring pa den har gangen.


Insag just att det snart ar pask ocksa, tyvarr sa ska jag inte aka hem sa jag ska fixa eget paskfirande har, men vad ska jag ha for mat pa mitt paskbord??

Forra aret letade jag som en galning efter vita agg sa jag kunde mala, men har finns nastan bara bruna agg, jag kanske kan lagga in en aggbestallning?


Tydligen gillar vi vita honor i Sverige och har darfor mest vita agg och har borta gillar man bruna honor och har darfor nastan bara bruna agg, undra om dom vita honorna kanner sig diskriminerade har borta? Jag sag ett program for ett tag sen om frigaende (utomhus) hons och inomhus hons, jag kan saga att jag koper aldrig mer nagot annat an organiskt efter det - varken agg eller kyckling - usch va hemskt det va!

                                                         Lyckliga honor                                Ledsna honor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0