Oj oj....

Ingen uppdatering pa hela veckan, jag har varit sa upptagen med att pussa pa Kenny sa jag har helt glomt bort J

E det kanske skartorsdag idag?? Gud har helt glomt dom svenska helgdagarna, har borta jobbar man tyvarr inte halvdag idag och jag ska aven jobba imorgon pa Good Friday som det sa roligt heter, ar det inte imorgon man ska sitta hemma och lida och tanka pa Jesus?


Nej imorgon ska jag jobba hela dagen och tjana in en extra ledig dag och sa ska jag och Kenny ga ut och dricka oss fulla och ata skrapmat pa vagen hem.

Pa lordag daremot blir det paskdag, jag ska aka till ikea och handla lite sill och sant dar smaskigt man vill ha pa paskbordet och sa ska jag paskpyssla lite och laga stor paskmiddag. Mmmmmmm kan man inte aka hem far man ta svea till scotland!


Ikvall daremot ska kocken fa anga lax och gora sin goda potatismos och korka upp en flaska vin det ar ju trots allt skartorsdag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0