Underbara torsdag!

Torsdagar ar ju helt fantastiska dagar, det kanns ju nastan som helg redan, fredagar raknas ju inte till vanliga vardagar sa I princip borjar helgen idag.


Ikvall ska jag och Anna aka ut till ett stort nyoppnat shoppingcenter som heter Silverburn som ligger soder om Glasgow. Hoppas nastan att jag inte hittar nagot jag vill ha for jag maste verkligen spara mina pengar.


Igar va jag och Ebba till gymet efter jobbet och korde overkroppen, har sjuk traningsverk idag vilket kanns bra, jag gillar traningsverk.

Sen akte vi hem och lagade ihop en korvstroganoff, det va evigheter sen jag at en svensk hederlig stroganoff med akta falukorv, satt finfint i kistan! Sen kollade vi pa The Lake House vilket va en bra men lite konstig film, jag kanske e dum men jag fattade verkligen inte varfor dom inte kunde traffas i borjan men sen pa slutet traffades dom vid huset, har dom inte bara kunnat arrangera det fran forsta borjan?

Va var haken liksom?


Idag skiner inte solen i Glasgow men daremot borja traden slappa ut sina grona sma knoppar pa en smygtitt ock korsbarstraden blommar for fullt, underbart att se.

Jag langtar som en tok till varen ar har pa riktigt och man kan sitte ute i solen och mysa.


Visst ar det harligt med var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0