19 Maj -08

Mandag morgon ar har, vaknade otroligt latt imorse, tog en lang varm dusch, strok min nya byxor och min skjorta, at min grot, sminkade mig och fixade mitt har.
Nu sitter jag pa jobbet med en kopp te och har faktiskt atit en scone ocksa mandagen till ara.

Detta ar en bra vecka, imorgon ar det forsta semifinalen i Eurovision, det ska jag se, och pa onsdag jobbar jag bara till 12.30 sen far jag aka hem och packa min vaska och antligen antligen aka hem till Sverige.

Jag langtar som en galning, tyvarr har jag last att vadret inte ska bli sa bra, jag har ju skrytit for K om hur bra vader vi har i sverige, hur varmt och underbart det ar pa somrarna osv.. forra aret i augusti nar vi va hemma va det 10-12 grader, senast va i julas och da va det -10, nu ska vi hem i maj och det ser ut att bli 10 grader igen...

Aret innan jag traffade K va jag hemma i augusti och da va det 25 grader och jag lag pa stranden varje dag och kom tillbaka hit och folk trodde att jag hade varit i Spanien i 2 veckor.. va ar det som hander.. vart e varmen??
Det ar nastan battre vader har i Glasgow an i Sverige - och da ar det illa! Skarpning - ge mig sol till helgen iallafall!

Lite bilder fran helgen

Kopte varldens sotaste picnic korg i fredags, blir perfekt for en lunch i parken.
image147

image153


Lugn och mysig helg hade vi med spel och god dricka.
image152

image151

image150

image149

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0