2 shortbread tjockare

Mmmm jag mumsar te och shortbread, min addiction... jag ar liksom helt galen i shortbread.. drommer om det pa natterna och tanker pa det pa dagarna..

Nu far jag snart strosa hemmat.. dagen har inte gatt fort idag och sa har jag en essay jag maste skriva for kursen jag gar vilket jag borde gjort for lange sen, sa nu brinner det i knutarna.. men jag har ju tack och lov en underbar pojkvan som ar expert pa engelska och batar och sjoman och sant trams sa han hjalper mig tack och lov!
Sa har sot skulle jag vilja vara idag pa jobbet nar solen skiner och sommaren ar har..
Glitter Stripe Shirt
Belted RaRa Skirt
Floral Print Peep Toe

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilka FINA skor!

2008-05-12 @ 21:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0