5 kalla tack!

Bordet ar dukat, lasangen ar klar att stoppa in i ugnen, olen pa kylning, ljusen tanda och nu ar det bara jag som ska gora mig iordning och sen fixa lite sallad - UK top 40 ar pa hogsta volym och halv 8 kommer tjejerna med vinet.
Regnar gor det utanfor men det ar ganska mysigt och sa luktar de sa dar harligt gott som det gor pa somrarna nar det regnar.... mmmm myskvall vantar..

Min kara sambo har lamnat mig for att aka pa hans basta vans 30 ars fest och kommer inte hem forran imorgon.. buhu.. men jag tror Lauren sover kvar sa jag inte blir ensam iallafall :)

Nu ar det dags att slanga pa sig lite klader, lite smink, ta en kall ol och borja med salladen.

Ha en trevlig lordag kvall ni med!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0