Back in business!

Jag ar tillbaka... nu pa jobbet och laser igenom alla hundratals email... phiuuu.. Vi hade det helt fantastiskt underbart hemma i Gavle och bilder kommer senare, ikvall ska jag bara packa upp vaskorna, puttsa pa alla fina pryttlar jag fick med mig tillbaka, tvatta och handla kylen full med godsaker, kara Margareth ska stada under dan sa det kommer va fint nar vi kommer hem.. hur skont som helst att slippa det kan jag saga.
Jag har massor att komma ikapp med pa jobbet sa jag maste fortsatta gneta, men utanfor fonstret viner vindarna och det ar kallt och jag maste varma rumpan mot elementet i koket medans jag gor te for att inte forfrysa... valkommen hem till Glasgow - va det ar underbart med sommar?!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0