Den blomstertid nu kommer...

God morgon,

Harliga lordag ar har, jag har precis gett stackars Kenny huvudvarkstabletter och vi ligger och tittar pa vanner, vi hade tapas maraton igar pa Las Ramblas, jag overraskade alskling med champange eftersom han kopt en ny bil sa idag har han ont i huvudet.

Klockan ett ska Kenny och Stuart aka ner till Lancaster och hamta nya bilen, det ska bli spannande att se den i verkligheten och kanske ta nagra varv i rondellen ikvall.
Jag daremot ska mysa ner mig i soffan men en kopp te och titta pa alla avsnitt av Desperate och Gossip girl jag har pa Skyboxen for imorgon kommer dom och byter ut den och da forsvinner det vi spelat in.. inte kul.. men mysigt med en mysdag.

Igar nar jag kom hem fran jobbet lag det en sot lapp pa bordet tillsammans med mitt favorit godis och varldens finaste blommor i en vas -  tack finaste pojkvan i hela varlden!

image91

image92


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0