Doncasterhelgen

Har ar lite bilder fran kvallen pa Bier Halle med dom svenska sota sma flickorna fredagen den 25 april.

Anna och My
image93

Jag och Ebba
image94

Ol i ett jattelitet ol glas som ser jattestort ut pa bilden pga vinkeln
image95

Anna hugger in pa varldens godaste pizzor
image96

Mysan
image97


Har ar aven bilder fran var lilla trip ner till Doncaster och Sara & James 30ars fest - 80/90 tals tema:

Resan startar och vi har laddat med kaffe..
image98

och en goodie bag med tidning och sotsaker
image99

image100

Vi stannade for benstrackare och luktade pa blommorna
image101

21.5 grader va det pa lordagen inte daligt for Storbritannien
image102

Fordrinkar pa hotellet
image103

Madonna va pa plats
image104

Jag (Princess Leia) och Madonna
image105

Sarah
image106

Dwayne och Kenny
image107

Jag och Sarah
image108

James och Dwayne
image109

Kenny provar min peruk - inte sa tokigt
image110

Darth Wader har blivit halften Yoda
image111

image112

En skottsk Magnus Uggla (i brunt har)
image113

Pa lordagen hade vi underbart vader men pa sondagen va det valkommen hem till Scottland igen :)
image114

Snipp snapp snut - nu tog bilderna slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0