Fredag!

Ar det idag, visst ar det underbart...
K ar ledig idag och jag tog taget till jobbet, solen sken och jag tankte.. vilken underbar dag!

Men nu ar det tyvarr mulet och jag har kommit pa att jag har MASSOR verkligen massor att gora pa jobbet sa det blir till att rycka sig i kragen och jobba i superfart.


Jag har ju dessutom shopping fredag med tjejerna och middag ikvall med min alskling sa jag tanker inte sitta kvar har hela kvallen!

Vi ska ju till Las Ramblas och gotta oss i tapas av alla de slag och dricka vin sa det star harliga till.


Nu ska jag ringa Mumbai och se till sa mina sjoman far betalt annars blir det smisk pa fingrarna och arga telefonsamtal nasta vecka.


Klara, fardiga... arbeta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0