Freeeeeeeedaaaaaag........

Antligen ar helgen har, jobbat pa som en gnu idag for att kunna ga hem innan 6, hem och lamna K, akte och hamtade Ebba och hennes kartonger som hon ska lamna hos sin van Alex under sommaren nar hon kommer vara hemma i Sverige pa sommarlov, stannade och avnjot en underbart god crepes med jordgubbar, bananer, nutella o gradde och sen brummade jag hem igen.
Nu ar jag hemma hos Stuart, han o K spelar playstation och jag bloggar och njuter av en kall ol, inte alls sa dumt en fredag kvall som denna :)
Om ett tag ska vi ga till Massimo (en bar i Bearsden) och lagga pengarna pa drinkar och fira att jag fick 8 av 10 pa min essay jag lamnade in tidigare - duktiga mig!
Pa med klackskorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0