God morgon underbara 1:a Maj!

Antligen antligen ar det maj manad, ah va jag blir lycklig.

Att det inte blev nagot valborgsfirande eller en ledig torsdag gor inte sa mycket - nu ar varen verkligen har pa riktigt, sa kanns det!


Jag och Ebba kollade pa 27 dresses igar, den va jattemysig, precis en san film vi ville se, akta chicflick som man blir sadar harligt lycklig av pa slutet, ett perfekt valborgsfirande.

Ikvall spelar Rangers valdigt viktig match och Kenny ar exalterad, han blir nog bankad framfor tvn ikvall medans jag skuttar omkring pa mina tva favorit klasser pa gymet. Jag maste aven saga adjo till kara bilen for imorgon ar hon ett minne blott, jag far ta ett extra varv i rondellen nedanfor oss ikvall kanske innan jag parkerar.


Det blev lunchshopping igar och jag kom hem med en jattesot klanning (som ar bla - ej rosa som pa bilden), en kjol som jag maste andra storleken pa och ett par jattesota ballerinas.. jag har redan ett par som ar bla och jag alskar dom sa nu blev det ett par roda ocksa - supersota.
Printed Babydoll DressStriped Ballerina

Dags att gora lite nytta pa jobbet igen, har kommer dagens ord:
Smugly - The state of being both poorly dressed and arrogant about one's purported fashion-forwardness.

Adjo!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Skorna ar verkligen superfina, glomde nog saga det igar, men dom ar valdigt varfrascha!!!!

2008-05-01 @ 13:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0