Good morning

Lite bilder pa vag hem fran jobbet igar..
image139

image140

image141

image142


Jag motte Ebba i Ashton Lane igar kvall for att fira att hon ar klar i skolan for i ar - nu ar det bara halften kvar :)
Vin och musslor pa Brel... mmmmmmmmm!
image143

image144


Nu ar det onsdag - en av mina favorit dagar och jag sitter pa jobbet med en 28 fran maskinen.
Kenny sitter pa en buss nu pa vag ner till Manchester for UEFA cup final, jag tror han ar valdigt exalterad :)
Jag ska ocksa titta pa matchen ikvall fast hemma i soffan medans jag pysslar med annat, blir jag riktigt inne i spelet kanske jag tar en ol ocksa och poppar lite popcorn for att komma i stamning..


Jag haller tummarna for alla Rangers fans ikvall!!

Hejja Hejja Rangers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0