Igar, Idag, Imorgon

Jag hittade en rolig grej...
Vad gjorde ni?

För 5 år sedan...
Tog jag studenten pa Borgarskolan i Gavle och borjade jobba pa Toys R Us i Valbo.

För 3 år sedan...
Slutade jag tack och lov pa Toys R Us, var arbetslos och levde livet under sommaren och borjade en kurs genom arbetsformedlingen pa hosten som kom att andra allt.

För 1 år sedan...
Hade jag bott i Glasgow i ett ar, jobbade mycket fran kontoret i Goteborg under varen, traffade min underbara pojkvan och livet var fullt med aventyr.

För 3 månader sedan...
Va det gratt och kallt och jag langatde till var och sommar och jag kopte en tredje iPhone (en till K i julklapp, en till mig som blev stulen och sen en ny till mig eftersom den ar oemotstandlig)

Igår...
Jobbade jag, skjutsade K till golf, akte till gymet for styrka och sen hem och ata middag.

Imorgon...
Ska det tydligen regna, jag ska plugga och tjejerna kommer over pa middag och vin.

Om ett år...
Har jag kanske varit i Glasgow i 3 ar, med min alskling i 2 och forhoppningsvis har vi manga underbara minnen och upplevelser att se tillbaka pa och manga nya att fa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0