Kottbullar, kottbullar, kottbullar.. ge mig mera kottbullar......

Staderskan kom igar, valdigt trevlig var hon och yngre an jag hade forvantat mig, runt 45 kanske, hon gick nagra varv i lagenheten, sa att det nog skulle ta runt 3 timmar varje gang, vi bestamde pris och sa akte hon igen. Snabbt gick det.. idag kommer hon for forsta stadningen sa det ska bli spannande och komma hem och se badrummen gnistra, jag lamnade te och kakor framme sa dom kan ta en lite fikapaus ocksa, snall som jag ar :)  

K ar och spelar golf hela dagen och imorgon ska han ner till Manchester for och titta pa UEFA cup finalen som Rangers spelar, vissa har det bra ;) Jag ska bara jobba, gymma, skriva essay och kanske kollar jag lite pa fotbollen imorgon kvall..  

Lunch idag blir kottbullar, hemrullade av mig sjalv saklart... hur goda som helst om man far saga sa om sina egna bullar :) god sallad till med cashew notter och avokado i som K gjorde igar... kurr i kistan redan.  

Nu ska jag ga ner och gora mig en kopp te sa jag far lite energi, sen ska jag satta mig och boka resor, gnalla pa ansvarslosa gubbar och se till sa dom far lon fast dom inte alls fortjanar det..


Kommentarer
Postat av: Anna

Klart man får säga så... Du har ju provsmakat :o)!

2008-05-13 @ 12:20:48
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: Liljeholmsbron

Ja det var snällt :D

2008-05-13 @ 12:24:05
URL: http://blogg.expressen.se/liljeholmsbron

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0