Pugga plugga plugga....

och det ar boring.. men jag maste blir klar med min essay idag eller absolut supersenast imorgon..
men helst idag.
Vaknade halv 10, hade underbar helg frukost med farskt brod, yoghurt och en stor kopp earl grey.. super.
Sen dess har jag bladdrat bland papper, knappat som en galning pa datorn och last last last.

Kenny har kollat fotboll och det slutade inte som han ville sa han e lite butter just nu men han gick och gjorde te at mig i min fina sverige mugg for en stund sedan sa jag ar allt annat an butter :)
Mulet idag och inte alls sarskilt varmt sa det gor inte sa mycket att jag maste sitta inomhus.
Ikvall blir det hemmagjorda burgare det ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0