Regnet det bara oser ner.....

Godmorgon alla solstralar,

Ja har i Glasvegas regnar det ju som vanligt, sa jakla trevligt med hederlig brittisk sommar :)
Fast det gor inte sa mycket, jag ar pa topphumor idag och det ar ju onsdag, en av mina favorit dagar!

Jag skulle ju uppdaterat bloggen flitigt igar kvall men jag fastnade med tvatt och blommor och annat pyssel, hemmafru varning faktiskt men det blir ju extra kul nar man tagit med sig manga av sina egna saker fran forradet hemma i Sverige, da kan pysselfingrarna liksom inte halla sig i styr.

Idag fyller min alskade lillasyter Diana 12 ar och hon ar pa kryssning over dan med klassen.
Ja ma hon leva,
Ja ma hon leva,
Ja ma hon leva uti hundrade ar, 
ja visst ska hon leva,
ja visst ska hon leva,
ja visst ska hon leva uti hundrade ar..
Hipp Hipp.. Hurra Hurra Hurra Hurra....!!!!!!

Grattis min sotaste syster pa fodelsedagen!

(nagot gamla bilder men dom enda jag hade har pa jobbet)
image154
Har tar hon en tur pa Paola ute i stallet i Alvkarleby.

image155
Har sitter hon tillsammans med min farbor Isak, bror Adam och Ricci, och sa hunden Bruno som inte vill vara med pa kort - min student Juni 2003.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Angelica

Har varit inne och tittat lite på din blogg, roligt att se vad du har för dig. Hoppas du mår bra!!

Kram Emelie

2008-05-28 @ 21:30:24
URL: http://emsanpemsanemsan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Med mig är det bara bra, sitter mitt i en B-uppsats just nu och det är lite trögt. Men annars är det super. Bara cirka en vecka kvar i plugget nu och det känns underbart.

Du verkar med ha det bra på jobbet, i staden/landet och med pojkvän. =) Jätteroligt. Du vill inte tillbaka till Sverige eller?

Kram

2008-05-29 @ 09:38:35
URL: http://emsanpemsanemsan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Förresten, kan jag länka till din blogg från min?

2008-05-29 @ 09:39:35
Postat av: Emelie

Roligt att du trivs, det är du värld gumman. Nej, det är inte sista året, jag har ett år kvar...puh. Jag får heller inte sommarlov, bara i två veckor sedan sätter jobbet på H&M igång igen...suck. Skulle verkligen behöva vara ledig, men jag ska bara jobba i sex veckor..så lite sommarlov får jag i alla fall. =)

Hoppas att vi ses snart! Ska du till Gävle något i sommar?

kram

2008-05-29 @ 11:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0