Skor

Nu orkar jag inte jobba mer.. jag vill aka hem till min mysiga lagenhet och ata god middag med min alskling och bara mysa i soffan resten av kvallen, jag borde traska till gymet ocksa sa vi far se om det hinns med :)

Jag var till Zara igar och shoppade lite efter lunchen med Anna och jag sag sa manga vackra skor.. ojoj det va nastan sa det gjorde ont i sjalen da jag inte kunde sla till tyvarr.. gud va jag onskade att jag kunde kopa alla dessa vackra skor och jag hittade klanningar och kjolar och fina toppar ocksa.

Det blev bara ett par byxor till jobbet i pasen tillslut, helt vanliga svarta kostymbyxor, men jag onskar jag hade kunnat kopa alla dessa vackra skor att ha till, oj vad mina byxor hade blivit mer an bara ett par byxor da :)

Ajokens!


Kommentarer
Postat av: Alex

Hej Angie!
Ramlade in på din blogg av en slump och du verkar ju leva värsta lyxlivet där borta i den brittiska ö-världen. Hoppas allt är bra och läste att du skulle hem till gävle en vända och våldgästa lite :)fasen va skoj!
Ta hand om dig, kram Alex

2008-05-24 @ 06:41:45
Postat av: Angie

Hej Alex,

Va skoj o hora fran dig :) det va inte igar.
Ja lyxliv kan jag nog inte kalla det fast trakigt har jag oftast inte.. och mina tripper hem till Gavle ar ju som gradden pa moset i tillvaron, jag behover fa mig en Sverigedos da och da, smorja gangjarnen med olja liksom sa dom inte gnisslar :)
Va har du for dig nufortiden?

Ha det bra!

2008-05-27 @ 16:10:12
URL: http://angiebaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0