Somnig

God morgon,

Idag ar jag trotter, lordagen blev valdigt lyckad och vi kom inte i sang forran halv 5 pa morgonen efter mycket vin, skvaller och skratt.
Vaknade kl 10 pa sondagen sa det blev inte mycket sova, sen pluggade jag hela dagen igar medans Kenny, som hade gatt och lagt sig betydligt tidigare an mig, lag i soffan och sov hela dagen..

Snabb men mysig helg fast jag e inte pa topp idag, maste plugga annu mer ikvall och gora en massa andra grejjer och jag har massor pa jobbet. Vi har iaf anstallt en staderska nu som ska komma varannan vecka och ikvall ska vi traffa henne och visa lagenheten.. sa det blir ju en sak mindre att gora iallafall.

Nasta vecka aker vi hem till kara Svea, jag langtar och det kanns sa harligt att kunna saga att det ar nasta vecka :)

Nu ska jag tillbaka till mina gnalliga sjoman men forst ska jag saga grattis till kara bror Ricci som blir hela 17 ar idag.. Grattis Grattis!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0