Sushi och fotboll

Till lunch blev det sushi med farska bubbar till efteratt.. inte sa tokigt.

K ar nog i Manchester nu och har garanterat en pint i handen ute i solen och varmer upp infor kvallens match, jag ar lite avis, inte for fotbollen utan mest for hela tillstallningen, det ar verkligen stort har borta och hela Manchester ar invaderat av tusentals ryssar och glasgowbor, det ar grym stamning har i Glasgow och solen skiner vilket liksom gor det hela annu lite trevligare.
City kommer vara helt galet ikvall kan jag tanka mig och sakert halften av alla som arbetar kommer sjukskriva sig imorgon.. Eller ja inte mer an halften iaf eftersom den andra halvan ar grona och skulle nog se vilket annat lag som helst an Rangers vinna UEFA finalen, sa vinner ryssarna sa blir det nog iof den grona halvan av Glasgow som sjukanmaler sig imorgon.. och alla ryssar saklart.

Vi sag ett program haromdan om fotbollsfans i Brasilien - det va verkligen hemskt att se - dar handlar det inte om fotboll langre - dar handlar det om att slass/sparka/knivhugga/skjuta det andra laget.. tills dom dor.. usch jag blir sa arg, det ar tur att det inte ar sa har borta i UK da hade jag gett K utegangsforbud, inte for att han slass och harjar efter matcher direkt men man kan ju vara pa fel plats vid fel tillfalle liksom..

Nu har jag babblat pa alldeles for lange.. och om fotboll.. herregud.. dags att sluta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0