Tiddilitorsdag..

Precis haft lunch med gullhjartat, Sainsbury's blev det som vanligt pa den stora parkeringen i solen, inte sushi idag dock utan en baguette.

Stekande hett, lutar man bak satet kan man ligga dar och sola.. och latsas att man ligger pa en strand nagonstans i medelhavet istallet for en stormarknadsparkering.


Om exakt 13 dagar bar det av hem till Sverige, helt galet va tiden gar fort, sist jag va hemma va det jul fast det bara kanns som 1-2 manader sedan.

Men nu ska vi alltsa hem och halsa pa igen, Kenny har golfbagen redo, han ar valdigt exalterad over att han ska spela golf i Sverige. Utover det ska vi bara njuta av sol forhoppningsvis, ata och dricka gott och saklart kolla Eurovision pa lordagen, jag ar ju ett stort fan av schlager och vill inte missa stora finalen.


Jag har lurat K att vi malar ansiktet gult och blatt och har poangsystem och flaggor och grejjer.. haha.. han ar nog lite skeptisk, fast o andra sidan har ju inte UK direkt nat och hoppas pa, dom kommer ju oftast sist iallafall.


Jag ar iaf laddad.. hejja Sverige hejja Charlotte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0