Underbara Bank Holiday

God morgon,

Sitter pa jobbet fast jag egentligen kunde vara ledig - solen skiner som aldrig forr idag och det ska tydligen bli jattevarmt, snacka om att valja fel dag att jobba :) men det ar battre att spara den tills jag behover an att va ledig bara for att.

Sa har fint va det imorse nar jag vaknade kl 7 - prognosen sager sol hela veckan - hoppas hoppas!
image117

Vi akte pa en liten lunch trip igar med nya bilen upp till Loch Fyne Oyster bar som ligger ungefar 1 timmes resa bort, vadret va inte riktigt sa vackert som idag men det va mysigt iaf - dom har varldens mysigast lilla shop full med godsaker och en Tree Shop dar vi kopte tre sma plantor till 'balkongen' och 2 sota armband till mig.

Som ni ser fick vi inte utnyttja att vi nu har en cab
image118

Lunchen daremot va jattegod
image119

Deras shop med all godsaker - jag skulle kunna kopa allt
image120

Mina socker sota armband
image121

Mina 3 sma gulliga Petunia plantor som kommer fa massor med fina rosa blommor
image122

Och sist men inte minst kommer antligen bild pa 'Le Car'... som har allt extra som gar att fa pa en bil forutom mojligtvis mugghallare.. (konstigt att det inte finns ett endaste stalle att placera muggen??)

Jag har dopt henne till Betty - Betty the Beemer!
image123

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0