Sveriges forebilder - har ar en av dom...

Ja vad ska man saga.. ensamstaende mamma med tva barn soker.. vett i skallen!!
Bobby hit, Tito dit, skitfula strumpbyxor, solat idag, flyttkartonger, solat lite mer idag, (skratt) (snyft) (ler) (skratt), invigning, mer Bobby, platta haret, invigning, se sa brun jag har blivit, snart flyttar jag, mina undebara barn, USA slaktingar och LA...

Ja herregud.. kop ett par nya strumpbyxor, flytta till LA, ta med dig Bobby, Tito och Alex.. da kommer du bade narmare dina USA slaktingar, slipper pressa pa balkongen i timmar under vara 4 manader av varme, behover inte heller kopa strumpbyxor for att inte frysa och dar borta ar det sakert massor med invigningar att ga pa - om du inte har for sma brost for att komma in forstas, en forstoring till skulle nog inte skada!

 

Va stolt jag blir!?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe, ja hon är otroligt speciell...hon är ju med i min B-uppsats nu. Och om man säger såhär, ja älskar Carolina Gynning...men Rosing..nej tack. Ändå intressant att gå in på hennes blogg och läsa..hihi

2008-05-30 @ 09:48:03
Postat av: Anonym

Fy Fasen vad hon ser ut!!!!

2008-05-30 @ 11:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0